แบบระบุแมพนะครับ ใครจะเอาไปประยุกต์ยังงั้ยก้อตามสะดวกเลยทดสอบแล้วใช้งานได้ 100%
#ค้นหา UserProfile.h
struct wiUserProfile
{
enum DEV_ACCOUNT_ACCESS
{
DAA_ENABLED = 1<<0, // legacy, shouldn't be used
DAA_DEV_ICON = 1<<1, // dev icon in player list, red text in chat
DAA_TELEPORT = 1<<2, // can teleport or teleport to player, or get player location
DAA_SPAWN_ITEM = 1< , // can spawn items via /gi command
DAA_KICK = 1<<4, // can kick players from server
DAA_BAN = 1<<5, // can permanently ban ppl
DAA_GOD = 1<<6, // can enable god mode
DAA_INVISIBLE = 1<<7, // player model is totally invisible!
DAA_HIDDEN = 1<<8, // do not show up in player list
};
uint32_t isDevAccount;
uint32_t TimePlayed; // account time played (not char!), in seconds
int PremiumAcc; // if more than 0 - time in minutes until premium account expiration
// 0 - legend, 1 - pioneer, 2 - survivor, 3 - guest
// 4 - 15$, 5-25$, 6-50$
// 10 - steam
// 50-53 - RU
// 20-29 - trial account (20-us, 21-ru)
int AccountType;
int GamePoints;
int GameDollars;
int ResWood;
int ResStone;
int ResMetal;
#เพิ่มด้านล่าง
bool isGameHardcore; //gamehardcore
int HardMaxPlayers;//gamehardcore
#ค้นหา AI_Player.H
float TimeOfLastRespawn;
int Dead_KillerID; // killer ID of a person who killed you
bool DisableKillerView; // if user clicks on a mouse, show respawn right away
bool bCrouch;
bool bProne;
#เพิ่มด้านล่าง
bool isGameHardcore; //gamehardcore
int HardMaxPlayers; //gamehardcore
#ค้นหา
footsteps_timeSinceLastMissingHitResult = 0;
lastTradeRequestedFrom = 0;
lastTimeUsedConsumable = -99999.0f;
currentConsumableCooldownTime = 0;
m_needToDrawBarricadePlacement = 0;
m_BarricadeMeshPlacement = NULL;
m_canPlaceConsumableItem = false;
m_SpeedBoost = 0;
m_SpeedBoostTime = 0;
m_MorhineShotTime =0;
m_BandagesEffectTime = 0;
CurrentSpread = 0;
#เพิ่มด้านล่าง (mapId==12 คือแมพที่จะให้มีโชว์คนออนไลน์)
isGameHardcore = gClientLogic().m_gameInfo.mapId==12?true:false;//gamehardcore
HardMaxPlayers = gClientLogic().m_gameInfo.maxPlayers;//gamehardcore
#ค้นหา AI_Player.CPP
void obj_Player::DrawLabel()
{
r3dRenderer->SetMaterial(NULL);
struct PushRestoreStates
{
PushRestoreStates()
{
r3dRenderer->SetRenderingMode( R3D_BLEND_ALPHA | R3D_BLEND_NZ | R3D_BLEND_PUSH );
}
~PushRestoreStates()
{
r3dRenderer->SetRenderingMode( R3D_BLEND_POP );
}
} pushRestoreStates; (void)pushRestoreStates;
if(NetworkLocal && gClientLogic().localPlayer_)
{
#เพิ่มด้านล่าง
if(gClientLogic().m_gameInfo.channel==2)
{
int Players = 0;
for( GameObject* obj = GameWorld().GetFirstObject(); obj; obj = GameWorld().GetNextObject(obj) )
{
if(obj->isObjType(OBJTYPE_Human))
{
Players++;
}
}
char text[512];
sprintf(text,"Players Online: %i Missing: %i", Players,HardMaxPlayers-Players);
Font_Label->PrintF((r3dRenderer->ScreenW/2)-(strlen(text)+50), 0, r3dColor(243,43,37), "%s", text);
}
แก้ไข if (isGameHardcore == true) //gamehardcore
เป็น if(gClientLogic().m_gameInfo.channel==2)
จะสารมารถให้สามารถโชว์ได้ให้ แมพที่อยุ่ใน channel2 คือแมพปกติที่ใช้กัน
1 ห้องบิงกินเนอร์
2. ห้องปกติ
4. ห้องพรีเมี่ยม
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น